Euroopa MV on nüüd selleks korraks läbi. Audi Sport esines seekord suhteliselt kesiselt ja lõpetas selle võistluse 12 ndana.Kirja saime ka ühe sõidu võidu ja kolmanda koha, aga need jäidki meie parimateks tulemusteks. Tuuled olid Marstrandis väga muutlikud, purjetamist mõjutasid ka väga ettearvamatud ja tugevad hoovused.
Esimene suurem apsakas tuli meil enne esimese sõidu starti, tänu millele me ei jõudnudki üldse esimesse sõitu. Grootfalli pleis purunes, põhjuseks väga halvasti tehtud pleis....tegija jääb meeskonna teada. Aga õnneks suutsime probleemile kiire lahendus leida ja juba 15 minuti pärast oli Egon kraanaga masti tõstetud,et uus fall sisse ajada.
Teise sõitu jõudsime ilusti, aga kuna nüüd oli kätte saadud juba üks DNS (Did Not Start), muutis see meid väga ettevaatlikuks, et mitte teha valestarti. Kuna mahaviskamise sõit oli juba olemas, ei saanud me võtta liigseid riske (pärast 7 rajasõitu visatakse maha kõige halvema sõidu tulemus). Kõik see muutis meid just startides väga alalhoidlikuks ja 'võidu starte' me seekord taga ajada ei saanud.
Kolmandal päeval kui me sõitsime välja oma kõige paremad tulemused, kolmanda ja esimese, puhusid vaiksed tuuled, mis meie jahile väga hästi just sobivad. Kohal olid ka soomlaste nr 1' Alfa Romeo' ja Norrakate 'Team Bergen' kes sõidavad mõlemad ka Grand Soleil 42R iga, kuid meie paadist 2 aastat uuema mudeliga. Väga häid tulemusi sõitsid välja veel IMX 40 ned, Sinergia 40, Rodman 42, X-41 jne. Suurim paat fleedis oli Norrakate 56 jalane Swan 'More Chaos' Audi Teami nõrgaks küljeks olid seekord kehv ettevalmistus, kogemuste puudumine vöörimeeskonnas ja oma aja ära elanud groot ning spinnaker. Samuti vedas meid alt üks peli, aga õnneks oli Harkeni esindus lähedal ja Priit suutis asjale kiiresti lahenduse leida.
Reederid on nüüdseks otsutanud, et projekt läheb edasi ka veel järgmine aasta ning investeering tuleb teha purjedesse ja võimaluse korral saame ka uue kiilu. (Kes veel ei tea siis Audi Sport on disainitud nii,et kiilu viimased 70cm on seest tühi ja see raskus, mis võiks seal all olla ja meie elu tugevama tuulega lihtsamaks teha paikneb meil hoopis põhjaplaatide all)Kindlasti on meil vaja soetada uus groot, genua 1, spinnakerid S-2 kerge ja raske.
Team jäi oma tulemusega rahule, kindel on aga see, et tegelikult oleks me olnud võimelised vabalt veel paremini sõitma. 5-8 koht oleks selle purjestusega täiesti reaalne olnud. Paat ise on aga kindel piedestaali kandidaat :) Kogu asi jäi just kogemuste ja mõningase ebaõnne taha, mida ikka purjetamises ette tuleb. Eestlastest oli kohal veel pärnakate Team Lepa Yachting, kes sõitis esimestel päevadel välja oma fliidis väga häid tulemusi. Lõppkokkuvõttes ei läinud neil aga kõige paremini, sest ka neid saatis ebaõnn purjevarustuse osas (purunenenud genua ja pelid).
Aga muidu oli meie elu siin tore, sellist sööki nagu me siin saime pole me veel enne kusagil söönud. Hommikul enne kui ärkasime oli Mari meile valmis keetnud maitsva pudru ja suurepärased võikud sinna kõrvale. Õhtuks vaaritasid Terhi, Taisi ja Mari meile alati ka midagi parimat. Aitäh ja suur kummardus neile selle eest, loodame,et teinekordki meile seltsi tulevad. Praegu on jaht veel Marstrandis, kuna meil purunes generaator. Lootus on, et saame kodu poole sõitma hakata teisipäeva hommikul, uue geneka saabumisel.
EMi meeskond.
- Juss Ojala
- Marek Harjak
- Egon Epner
- Karl-Robert Trink
- Priit Berkmann
- Raul Loopalu
- Andres Rätsepp
- Taivo Luik
- Andrus Ait
- Karl Vahtra
- Tanel Lindmaa
Audi Sport tänab toetuse ja motiveerimise eest. Terh Harjakut, Taisi Telvikut, Mari Pajulat, Mihkel Vaksa, Marleen Harjakut, Magnus Harjakut, Robin Vaksa.
Parimate soovidegaJuss OjalaAUDI SPORT Sailing Team10.08.2008
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar